Som jag har längtat

Som jag har längtat efter denna snö!! Ha ha ha, men jag menar bakslaget har jag bara väntat på, så den riktigta våren kan komma och komma för att stanna!!! :D Så nu hoppas jag att de inte blir fler bakslag!!

Idag ska jag städa, tvätta, rensa osv! Så skönt när de är gjort! Sen blir de en promenad till lekparken, om lilleman behagar att hålla sig vaken i vagnen på väg dit så tänkte jag låta honom gunga för fösta gången!! Ska bli spännande och se va han tycker om det, personligen så tror jag han kommer älska det, han blir säkert en sån som vägrar(/protesterar för att) komma upp ur gungan! Adina är en sån som tröttnar efter ett tag, som vill testa allt och inte allt för länge!

Ha en underbar måndag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Har ni snöööö??

Usch..

Här skiner solen, än så länge!

Love you!

2011-03-28 @ 09:13:54
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0