Jag gjorde det,

Jag gjorde det, jag klippte hennes hår när hon satt och tittade på tv i mitt knä, nyduschad! Herregud, hur vågar man? Men jag gjorde de iaf! De syns mer i bak på henne, där va de så långt och ojämnt. Luggen blev lite sne och ojämn men men!
Vissa bilder på henne, känner jag på mej att jag kommer få "skit" för när hon blir äldre!
Jag har vissa bilder på mej själv från när jag va liten, där jag tycker jag ser ut som en kille eller helt enkelt ser "konstig" ut. Jag har inte kunnat förstå varför dom satte på mej så konstiga kläder kombinationer osv! Men tro mej jag förstår de nu! Ha ha ha ha! Hur jag än försöker matcha och fixa så lyckas kameran alltid komma fram när jag just bytt tröja för att den andra blev blöt, då tar jag bara en i lådan för "vi ska juh ändå bara vara hemma/hon ska juh ändå byta till pyjamas snart"! Ja, ni som förstår förstår och ni andra; tro mej, DE KOMMER!! :D 






Nu ska jag fortsätta dricka kaffe, de behövs litervis för att hålla sig vaken nu när dom är snoriga och sjuka och inte sover ordentligt på nätterna...!!

Ha en underbar lördag allihopa!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0