Han kämpar och kämpar!! :) Xo Xo

img_4815 (MMS)

Han kämpar och kämpar!! :) Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Sabina

Halloj!



Tack för din kommentar du skrev för ett tag sen.

Jag har haft fullt upp med att få in lite text i bloggen och lite mer utfyllnad i mina inlägg - så jag har fått svara på kommentarer lite senare och inte på en gång. Så du imte tror att jag struntar i din kommentar, haha.



Jag och Johan mår bra, eller vi har det lite kämpigt men det går framåt. På Onsdag ska vi åka till Nicole och Natacha och hälsa på i familjehemmet dom bor i och det ska bli jätteroligt. Jag kommer ta massor med kort och lägga upp i bloggen sen så att alla läsare får se våra små prinsessor. :)



Hur mår du och din familj? :)



Puss och kram // Baby Boo

2011-06-12 @ 18:12:03
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0