Jag trodde verkligen att

Jag trodde verkligen att han skulle dö, jag va så sjukt rädd igår kväll. Douglas kippade efter andan, han ville skrika men de kom inget, han va så rädd/kärrad/stressad. Jag trodde verkligen att han skulle dö. Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv, verkligen ALDRIG.
Vi satta båda barnen (Adina sov) i bilen mot Ludvikas akut. De visade sig vara falsk krupp. Han fick andas in adrenalin och han fick cortison, sen blev han mycket bättre!
Jag är så tacksam över all hjälp jag har fått av min moster, hennes man och deras barn denna veckan som varit. Adina har varit SJUKT mammaig, jag har inte äns fått gå på toa utan att hon skrikigt, inte gnällt utan panik skrik. Men Douglas har varit i mycket trygga händer när mina varit ockuperade av Adina, TACK!!!
Nu sover båda barnen, jag hoppas verkligen att det blir en lugn natt!
Ska vänta in Solsodan sen blir de sängen.
Imorgon är de dagis som gäller! Båda jag och min sambo ska dit på en liten träff/information. Sen är de inskolning tisdag, onsdag och torsdag och på fredag ska jag bara lämna henne! Så spännande och samtidigt nervöst. Men efter denna vecka så lämnar jag henne gärna på dagis några timmar. Behöver verkligen all tid jag kan få för Douglas! Tror hon kommer storm trivas på dagis (efter ett tag iaf :P)
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: jennie melander

Det har varit en super mysig vecka!! tar gärna hand om dina änglar, det hoppas jag du vet! Jag älskar dig <3<3<3

2011-01-30 @ 20:27:32
URL: http://jenniemelander.myshowroom.se
Postat av: Katarina

Kram!

Så skönt att allt gick bra tillslut!

Älskar er!

2011-01-31 @ 08:04:35
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Katarina

Och lycka till idag förresten!

<3

2011-01-31 @ 08:05:20
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Lenitha

Men fy stackare! Skönt att de blev bättre iaf!

2011-01-31 @ 12:50:42
Postat av: Skövde

Tur att det inte var värre (kan bara tänka mig paniken!!) och bra att ni har folk om er!

Love you, miss you..

2011-02-01 @ 20:27:21
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Iris

Usch vad hemskt.

Hoppas allt är bra nu.

Kram

2011-02-03 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0