Att läsa böcker är något utav en favorit s...

img_2513 (MMS)

Att läsa böcker är något utav en favorit syssla, just denna bok är extra rolig för när hon trycker på knappen (som hon hann göra medan jag skulle fota boken :D) så kvackar den!! Vi har börjat med att öva på hur olika djur låter, måste dock införskaffa en bra sådan bok, med olika bra bilder på tex, en ko, katt, hund osv! Vi har en bok, där finns de massor med olika djur, men jag menar att försöka låta som en panda är inget jag kan!! :D Vet inte äns hur dom låter eller om dom låter! Ha ha ha, vilka problem jag har va?!! Xo Xo


Kommentarer
Postat av: IsaDora

Haha.. När jag passade Novali och skulle låta som djuren i boken så vart jag så full i skratt, för vissa kunde jag INTE härma! Och hon satt ju förväntansfullt och ville höra! Typ krokodil och kamel.. Hur härmar dom? Och panda det var definitivt en svår en! :) Haha...

2010-09-25 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0