Det här med

Det här med facebook, är juh en riktigt bra ide! Tänk dom som ligger bakom de, dom är nog lyckliga idag!
Jag gillar fb, skulle kalla mej själv facbook beroende, är inne flera ggr per dag (tackvare min iphone är de så galet enkelt)! Det är helt sjukt va man kan bli "besatt" av att kolla en sida på internet.
Men de är så sjukt kul att ta dö på en timme (just den ingående snokningen sker inte så ofta) och bara snoka runt, man hittar så många gamla kompisars-bekantas-familjemedlemmars-barns-kompisars-gamla lärares-kompisars-syskons respektive-- ja jag kan fortsätta i en evighet! Jag är nog en riktig snokare, är även medveten om att jag inte är ensam! I just love Facebook!! De tråkigaste som finns (inom facebook) är när man kommer till någons profil och så får man inte reda på någon information alls...! Ha ha ha!
My name is Ehlin the snooker!!
Vissa tar de väldigt allvarligt och andra inte, vissa addar en så fort man träffats/eller varit i samma umgänge utan att egentligen knappt veta vem man är! Vi alla är olika!

Nu ska jag fortsätta snoka runt lite innan Grey´s börjar! :D

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0