Vilken

Vilken lördag jag hade igår!! Jag åkte själv till Uppsala vid halv tio, och kom hem vid halv ett i natt.
Först på dagen träffade jag Delia sen kl 15.30 va de dax för klassträff! Jag har försökt samla ihop alla från gymnasiet O3b att träffas, vilket inte va de lättaste (att få alla att komma) de va typ 7 st som avbokade sista dagen... Men vi som kom hade de riktigt trevligt måste jag säga! Vi åt god middag på Svenssons Taverna och några gick sedan vidare till en tjej som bor i närheten! Vi hade de riktigt trevligt, kul att träffa alla och höra vart dom är i livet!
Tack för en super mysig kväll kära fd klasskompisar! Hoppas på att kunna träffas igen snart!

Jag hade tänk sova borta, men ändå inte riktigt bestämt mej, om ni förstår hur jag menar, så de slutade med att jag åkte hem för att sova med min älskling och min söööta dotter!

Ha en skön söndag! De ska vi ha, vi ska åka och köpa en tvättmaskin lite senare!! :D

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0