Vi har tre

Vi har tre olika grillar på våran gård som tillhör föreningen. Även bord och stolar mm. Men jag tror att vi är dom som använder uteplatsen och grillen mest av någon annan här i huset. Att grilla är något utav de bästa jag vet! De är så mysigt, gott och underbart! Just nu äter jag gårdagens rester; grillad kyckligfilé med en vanlig hederlig grönsallad! Jag tror personligen att om vädret tillåtit oss att grilla varje dag, hade vi nog gjort det!
De finns inte mycket som är godare än en grillad köttbit, vitlökssmör, sallad, gärna med massor av getost och någon god dressing och om man orkar en god grillad bakpotatis! Mums!
Mer grillning åt folket!! Funderar på om de ska vara tråkigt väder imorgon oxå eller om de blir grillväder? Någon som vet? Annars blir de nog att grilla något med köttfärs imorgon, är de någon som har något gott recept på vad man kan göra när man vill grilla köttfärs?
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0