Herregud, jag är

Herregud, jag är hon som jag alltid bävat för att bli. Jag sa nånting till min sambo igår (eller ja, jag gnällde om nånting) och hans svar var att; Men Ehlin har du funderat på att se de posstitva i de ist för de negativa? Då kanske de känns lättare och bättre...!?.
Jag gnäller, klagar, ältar och är bitter... Redan jag är 23 år snart 24 och bitter. Va?! De e juh sjukt.
De ska ske en förändring, jag vill inte vara den personen.

Så nu ska jag ändra på det, jag ska tänka possitivt om allt, alltid se de posstitva i allt. De hande jag inga problem med för nått år sedan. Så varför ska de vara ett problem nu?
Jag ska leva som jag vill lära mina barn; carpe diem (fånga dagen), leva dagen som om de vore min sista.

Jag ska ävan sluta bry mej för mycket om saker/personer i min omgivning som på något sätt retar, stör eller sårar mej.

Hejdå bittra Ehlin och heeeej och välkommen possitiva Ehlin!!





Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag älskar dig! <3

2010-06-14 @ 08:09:29
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Jacksilja

Hello admin, nice site you have!

2011-09-30 @ 14:15:30
URL: http://jacksilja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0