Som jag skrev

Som jag skrev tidigare: Borta bra men hemma bäst!
Just nu käkar jag frukost, men snart ska jag sätta igång med att städa upp här hemma, för idag kommer min lillasyster(halvsyster) och hennes mamma, lillebror och plastpappa hit! De ser jag verkligen fram emot! Vi ska dock iväg i helgen till Rimbo, men dom lånar lägenheten och gör Stockholm osäkert medans vi är borta! Men på söndag och måndag har vi tid tillsammans! Ska som sagt bli jätte kul, dom bor i Norge, så vi ses inte alltför ofta, men jag tycker vi har varit duktiga på att se till så de blir minst en gång om året iaf!


Jag bjuder på en bild när barnen va mindre! Detta va 17/10-09 Emma är drygt en månad och Adina är ca 3 och en halv månad!

De ska verkligen bli jätte trevligt att komma till Rimbo, har alltid lika trevligt i den lilla byn! Jag återkommer med inlägg under dagen och helgen!

Ha nu en underbar fredag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0