OMG, jag hade

OMG, jag hade rätt!! Jag är nog fanimej större redan nu än vad jag va med Adina dagen innan hon föddes, detta kort är taget den 24/6 2009.


Denna bild är med Adina i magen, alltså inte min aktuella mage!! :D

Nå?!!

Så om ni jämnför med bilden i inlägget innan, vad säger ni? Är magen i graviditet nr 2 i vecka 34 större än den första graviditeten dagen innan förlossningen i vecka 39??
De är enligt mej själv inte stor skillnad iaf!
Kan juh även berätta att dom vita byxorna här på bilden, är på bristningsgränsen...! Dom används inte med andra ord!

Nu ska jag fortsätta surfa runt!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad jag är avis ;)

Tack för kommentaren! Stor kram

2010-07-31 @ 00:52:13
URL: http://linaseto.blogspot.com
Postat av: Anette

Ja så jättestor skillnad är det ju inte.. men det är en supervacker mage du har :) Kram

2010-07-31 @ 07:18:05
Postat av: IsaDora

Det första jag tänkte på var att magen var jättefin! :) Håller med om att dom ser ungefär lika stora ut! Kram <3

2010-07-31 @ 18:03:50
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0