Nu är vi hemma

Nu är vi hemma i Stockholm igen, har haft de super mysigt i Uppsala som ni säkert sett på bilderna!
Jag trivs verkligen jätte bra här, men i Uppsala har jag mer att göra om ni förstår hur jag menar. Jag skulle aldrig vilja flytta tillbaka dock, de är underbart att kunna sova/bo hos Delia i några dagar och sen bara åka hem igen!
Idag står de städning och tvätta på schemat, finns juh verkligen roligare saker att hitta på. Men så skönt när de är gjort!

Dom ringde från butiken vi betsällt vagnen i tisdags eller nått, den ska hämtas nu. Eller ja, vi väntar tills nästa vecka. Herregud, de går upp för mej mer och mer att vi ska verkligen ha en bebis till. De är en bebis i magen, så sjukt konstigt. Så nervöst, tänk att jag i höst och vinter ska springa runt med en dubbelvagn och trängas! Ha ha ha, jag och mina ammningshormoner. Ha ha ha ha!!
Kan inte sluta grubbla/fundera över hur allt kommer kännas och bli. Hur kommer våran son se ut? Hur kommer han att vara? Kommer han oxå ha kolik? Kommer de vara lika jobbigt i början att amma som jag hade de med Adina? Hur kommer Adina reagera? Hur mycket sömn kommer jag/vi att få? Hur kommer förlossningen att gå? Kommer de göra lika ont denna gång? Hur kommer jag må när min dotter vill att jag bära henne och jag inte kan de direkt efter förlossningen (typ på en vecka eller nått förhoppningsvis)?
Ja, ni förstår tankarna snurrar! Men jag är övertygad om att allt kommer gå jätte bra, allt kommer lösa sig till de bästa. Men att inte vara orolig hade nog varit ännu mer konstigt!


Här är Adina 2 månader, tänk att snart har vi en liten grabb här i våran familj <3  


Nu ska jag återgå till städandet, hoppas att ni får en bra fredag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Annica Östling

Men inga magbilder el bilder på dig över huvudtaget.. hur du ser ut nu inte för 1 år sen..

jag vart mycker STÖRRE med 2 barnet.. och skoja inte att barn födds med personlighet och har personlighet redan i magen, 1 och 2 barnet är ju totalt olika på alla sett, fast det är samma föräldrar, har svårt att förstå det... man tror på nåt sätt att det ska bli lika dant men nej för mig var det 2 olika barn och helt nya frågeställningar.. om du förstår vad jag skriver.



hoppas det är bra med alla..

kram Annica, Nils och Karl

2010-07-30 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0