Idag är första

Idag är första morgonen på länge som jag vaknat upp och känner mej pigg och utvilad, annars brukar jag vakna trött! Denna känsla är underbar!

Igår va de min underbara väns födelsedag! I och med att de va skyltar uppsatta i hela stan (uppsala) så kan jag juh lägga upp en bild och även avslöja åldern! (som annars är lite tabu att avslöja. Och är de något fel på bilden så, ja som sagt syktar runt om i stan! :D)


Detta kort är taget när vi va i New York i vintras!

Grattis Delia på din 30 års dag! Tack för att vi fick fira den med dej! Ser med glädje fram emot att fira mej ordentligt om nån månad (när lilleman är ute i de fria!!)

Idag skiner solen, underbart! De blir en date med Iris och hennes lilla Engla! De ser jag verkligen fram emot!

Ha en underbar dag så ska jag börja göra mej iordning för dagen!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0