Då blev jag en

Då blev jag en gräsänka, för några dagar! Mannen har dragit iväg med min bror och en barndomskompis till Amsterdam! Jag hoppas verkligen att dom får en kanon bra resa (de tvivlar jag inte ett dugg på att dom kommer att få heller!!)
Hade tänkt åka till Uppsala tills på måndag kväll, men när jag kollade min kalender så ska vi till bvc på måndag morgon (trodde att de va på tisdag vi hade den tiden). Så de betyder att jag måste åka hem redan imorgon, men jag har inte bestämt mej än. Vad ska jag hitta på idag och imorgon annars?!? Nä, de blir nog en tripp till Uppsala ändå!
Hoppas att ni får en kanon fin dag, trotts att vädret inte är de bästa!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis på namnsdagen!

2010-07-31 @ 13:12:17
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då vet ju jag hur det blir på måndag! Men om du vill ha sällskap så kan ju jag försöka hinna med en tripp till Sthlm! Eller så kanske vi kan hitta på nåt med grabbarna i helgen!? :) Skulle vara kul! Trevlig helg! Kram!



Ps. Tycker din blogg är så mysig att läsa och så mycket mysiga bilder och alltid uppdaterad! Good hon! ;) ds.



Ps.

2010-07-31 @ 18:07:51
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Isadora

Oj, blir lite felstavning när man sitter i en skakig taxi med mobilen! Menade good job! ;) och inget till ps. såklart ;)

2010-07-31 @ 18:09:35
Postat av: Ehlin

Ha ha!! Vore kul med ett besök från dej! Å andra sidan så vore de kul med helgen oxå, fixa de du behöver göra på din lediga dag!! Vi kan juh höras ändå på måndag! Kramar i massor :D

2010-07-31 @ 18:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0