Tiden går fort

Tiden går fortt när man har roligt!
Jag skrev ett ganska långt inlägg igår, men de försvann... gissa om jag va gllad då?!!

Vi har idag kvar och imorgon, men imorgon kväll går flyget hem redan. Vi är inte riktigt säkra på vad som ska hända idga, men trevligt blir de oavsätt va vi gör, vi ska umgås med deras moster Carmen och kusin Delia. Här om dagen va vi iväg och shoppade, helt galet, önska man kunde ta med sig hur mycket så helst hem igen! Nästan allt är så mycket billigare här och i storpack. Me like!

Batteriet till min kamera har dött och de är inte så att jag inte har med mej laddaren till den, för de har jag. Men ingen adappter.. Men som tur är så får vi låna kusin Delia´s kamera!

Adina är så duktig hon ler och skrattar med allt och alla! Hon är jätte rolig och mysig.

Nu ska jag väcka dom ändra!

Ha en bra dag så kommer de bilder senare, hoppas jag iaf!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0