Bilder!!

Bilder!!


Delia, Erin, Luis, Tony, jag, min sambo och Karin


Min lilla sötnos!


Ja, där e hon: Friheetsgudinnan alltså!!! :D


Jag och min kärlek!! (man ser den inte så bra men firhetsgudinnan är där i mitten!!)


Captain Morgan!!! Hi hi hi


Sambo´n, kusin Delia och Kusin Luis. (lägg märke till dom grillade kyckligarna, huvudet är kvar... usch)





Luis och Adina kollar i "anka" boken!


Times Square




Inne på Toys´r´us


Dom hade inte bara massor med lego utan ett parisejul inne i butiken!!


Nu ska jag ta en paus, de e så många bilder de kommer mera imorgon!!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma tackar! Puss & Kram!

2010-01-20 @ 20:51:36
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: IsaDora

Har längtat efter att se bilder på er resa! Ni verkar ju ha haft det hur bra som helst! Nu blev jag verkligen sååååå sugen på äventyr i NY City.... Kram!

2010-01-21 @ 09:52:36
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0