Ni som har mej som vän

Ni som har mej som vän på FB vet redan att jag är gravid igen! Vi väntar barn nummer två som är planerad att komma ut i mitten av september!! Vilket innebär att de kommer skillja 1 år och 2½ månad mellan Adina och henns syskon. De är så häftigt, samtidigt sååå skrämmande. Att vara gravid och samtidigt ha en ettåring som springer omkring och busar (med all rätt såklart är bara orolig för hur jag ska orka!!).
Å andra sidan, hade någon berättat för mej att Adina skulle ha kolik dom tre första månaderna, så hade jag sagt att jag alldrig skulle klara av de, men de gjorde man juh! Allt gåt bara man vill!
Jag hoppas så innerligt att jag inte går upp lika mycket i vikt som jag gjorde med Adina, då gick jag upp 30 kg, såg ut som en megastor badboll... 
 Hoppas hoppas hoppas!!

Så nu kommer de bli lite gravidsnack här på bloggen igen! Men inte för mycket hoppas jag för eran skull! Vi får se, den som läser får se!

Ha de så länge!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: P

Grattis, kul med tillökning! :)

2010-02-25 @ 16:27:18
URL: http://petraistheshit.blogg.se/
Postat av: Magdalena Henriksson

Grattis till eran utökning av familjen.Jag har kort på dej Elin sen du var liten och bodde i Bojsenburg med mamma och pappa.Mamma och jag gick i skolan tillsammans på vårdlinjen och jag brukar läsa mammas blogg och såg då att ni ska ha en till bäbis.Det kommer nog att gå jättebra fast det är så tätt ofta är det då som man inte tänker så mycket utan bara låter livet "go whith the flo"/Hälsningar Maggie

2010-02-25 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0