Lördagen den elfte

Lördagen den elfte December 2010!
Jag och min sambo kollar på idol, jag tycker att det är lite roligt. Förut kollade jag bara på uttagningarna till själva tävlingen, tycker det är så kul att se alla knäppa människor som är tondöva (är även ett fan av americas funniest home videos!!)! Men nu har jag lyckats följa hela programmet, Jay har varit en favorit från början! Minnah är oxå grymt bra och med tanke på att hon åkte ut och kom tillbaka in i tävlingen och dessutom går till final är coolt!
Idag har min kära kusin Jennie dansuppvisning, skulle så gärna vilja ha varit där, men tyvärr. Satsar på att komma till dom snart ändå, hoppas vi hinner och de passar innan jul! Lycka till sötnos!
Idag får vi besök utav Adinas gudfar med familj! Ska bli trevligt! Återkommer säkerligen underdagen med bilder från alla barn som idag ska fylla våran lägenhet!
Idag tänker jag extra mycket på Helene, hon ska ha kalas för elva (ELVA!!!) fyraåringar! Må ditt tålamod vara på max :D Ha ha ha ha! (önskar dock att vi kunnat varit med, inte bara för att hjälpa till utan även äta alla goda bakelser som bjuds :P)
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst skulle det vara perfekt om man kunde vara med på allt alltid!? Saknar dig/er! Ha så trevligt idag! Kramis

2010-12-11 @ 09:33:53
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: jennie melander

Pappa ska filma så ni kan då se när ni kommer! Hoppas vi träffas snart, älskar dig <3

2010-12-11 @ 11:23:48
URL: http://jenniemelander.myshowroom.se
Postat av: helene

hehehe.. tack snälla ehlin. du är sååå god. idag har alla tårtor, bullar o bakelser blivit lagade, i morgon kommer tålamods-provet.. whish me luck.. önskar ni oxå kunde vara med.. kram !!!

2010-12-11 @ 21:43:56
URL: http://heleck.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0