Börjar bli förkyld

Börjar bli förkyld igen, jag blir galen på alla baciller snart!
Idag har jag och Douglas en egen dag här hemma! Så underbart mysigt! Just i denna stund ligger han och pratar och skrattar för fullt!
Han är så underbart mysig, så lätt att ha och göra med, så söt, så charmig, ja listan kan bli hur lång som helst! Jag är så förundrad över hur kär jag är i mina barn! Jag vet att jag tjatar men de kommer som vågor med kärlek som bara sköljer över mej! Jag och min sambo är så lyckliga som har varandra och våra barn!
Ibland slår det mej att jag faktiskt är en tvåbarns mamma, det låter så vuxet och seriöst, nästan lite tråkigt ibland. När jag tänker tillbaka på för några år sedan när någon berättade att dom hade två barn kanske tom. flera, så min tanke då va då att typ "livet" va på väg mot sitt slut, man skaffar barn, dom börjar skolan, dom flyttar hemifrån, man blir pensionär och sen typ hamnar på ålderdomshem och sen bye bye jorden! Ha ha ha så fel man kan ha!! Eller?!!!
Nu ska jag hänga tvätten och slänga in en ny maskin!

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0