Adina och jag myser här i soffan, hon har ...

img_4011 (MMS)

Adina och jag myser här i soffan, hon har fått ett mjukisdjur/figur. Den är från ett barnprogram som hon bara älskar, "I drömmarnas trädgård" heter programmet och figuren heter igelpiggel, den har fått sitta bredvid henne under frukosten bland annat, den blir behandlad väldigt väl! Hon är så stor, hon pratar för fullt, allt är inte försåtligt men ganska mycket!  Nu ska vi titta på julkalendern, en tjej i den heter IsaDora, de e lite coolt!! :D Xo Xo


Kommentarer
Postat av: IsaDora

Jag vart så förvånad! Vi kollar julkalendern på jobbet på morgonen och så fort dom ropar på IsaDora så får jag höra "Men hallå, dom ropar ju på dig! Svara!".. Får se hur länge till jag får höra det ;) kram

2010-12-03 @ 08:57:42
URL: http://Isadorawillind.blogspot.com
Postat av: Ulrika Pettersson

Ha,ha Ehlin, du ser mer koncentrerad ut på programmet än Adina!!!! Ni är såååå söta! Puss.

2010-12-03 @ 18:49:14
Postat av: Erica

Hej Ehlin,

Erica (med Amanda, från mammagruppen)här. Jag har hittat till din blogg och ville skicka en hälsning. Stort grattis till er lille son - så söt! Adina har verkligen blivit stor tjej nu, precis som Amanda som också springer runt massor, "pratar" och tycker om "I drömmarnas trädgård". Sköt om dig och familjen!

2010-12-03 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0