"Vi ska

"Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs och jag.." Ha ha ha, den låten va länge sen jag hörde! Men vi ska faktiskt ut idag min lilla dotter, stora magen och jag! Vi ska till Anette och Max i Tumba de va ett tag sen nu, de ska bli jätte trevligt(som alltid!!).
De blev grillat igår, de är juh såå gott! Att man inte gör som vissa som faktiskt grillar även på vintern. Mina gamla grannar i Storvreta brukade ställa sig i lä i snöstormen och grilla sitt kött. Hade en annan granne som på sommaren för att få igång glöden använde sin mammas hårfön! Ha ha ha, tror ni såg roligt ut eller?!!

Nu ska vi sätta fart här och göra oss iordning för dagens äventyr!

Ha en bra dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0