Våren är så välkommen,

Våren är så välkommen, underbart med vår!

Igår va jag på akuten, magen krånglar lite. Men de va inget farligt, de va juh skönt att höra.
Läkarens utlåtande gillade jag inte, för jag vet att de inte är bara bäckenuppluckring, utan de är nånting mer. Jag vet de, jag känner juh min egen kropp. Men men, om en vecka är de UL så då kan man lägga den ororn bakom sig förhoppningsvis iaf.

Idag ska jag bara slappa, jag är så sjukt trött. Skulle kunna sova ett dygn i sträck tror jag om inte mer! Ha ha ha, galet. Ska självklart dammsuga oxå!

Ha en underbar tisdag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Iris

Hoppas allt är bra!!!! KRAM!

2010-04-06 @ 11:52:42
Postat av: Katarina

hmmmm...nu blir ju en mamma orolig...=/

2010-04-06 @ 12:27:12
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Helena

Inte bra att dammsuga när man har ont/bäckenbesvär! Alfonso får göra det ;) Var försiktig gumman... Kramis

2010-04-06 @ 21:53:04
URL: http://posansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0