Nu förstår jag

Nu förstår jag varför IKEA har varnings klistermärken på vissa utav förvaringslådorna som går att köpa hos dom. När vi köpte lådorna och såg varningen så tänkte jag :"vem f*n fattar inte att man inte får ha barn i dessa lådor?!?"


Adina älskar iaf sin leksaks låda :D


:D

Idag är de som ni kanske vet måndag, jag har verkligen ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Vi får se vad som händer, de kanske blir nån promenad iaf! Skulle behöva gå ner till Liljeholmenoch byta en tröja, men som sagt vi får se!
Förslag någon?

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: helene

underbara söta adina!! om du har tråkigt kan du komma hit o ta en fika vetja.. (i wish.. suck)

2010-04-19 @ 09:25:12
Postat av: Ehlin

Åhh va jag önskar vi bodde närmare varandra... De hade varit helt underbart <3

2010-04-19 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0