Nu är vi

Nu är vi hemma igen, tågresan gick jätte bra!
Har just ätit middag, idag fick de blir korvståganoff med ris, enkel och mycket god husmanskost!

Vi har haft de underbart i Smedjebacken, umgåtts med nära och kära, ätit gott, pratat en massa och haft de mysigt! Men tänk så skönt de är att komma hem igen; "Borta bra med hemma bäst", så enkelt är de!
Min sambo jobbar kväll denna vecka, så vid åtta tiden ikväll dyker han in, jag läängtar så!

Imorgon är de fredag igen, det är något magiskt med fredagar även fast jag inte jobbar. Fredagar är en glädjens dag, en början på två dagars ledighet (för många, inte alla)! Om vädret tillåter ska vi fixa med balkongen, kollade på "Förkväll" på tv4 lite tidigare där dom pratade om olika sorters blommor som man kan plantera, så nu har jag en idé. Men har ni några förslag/tips? Vore tacksam isf, är såå dålig på blommor, jag har intresset men aldrig riktigt behövt eller haft användning för ute blommor tidigare.

Ha nu en riktigt mysig kväll!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Erika ♥

Vill du ha en personlig design på bloggen ? JAg kan göra en för endast 50 kr! De andra som gör designer tar 50 kr för bara header, jag gör en hel design för samma pris! maila mig om du är intresserad :)

2010-04-22 @ 18:58:46
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Liiv

gott med korvstroganoff :D

2010-04-22 @ 21:29:05
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jonvilje

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-07-07 @ 08:52:33
URL: http://jonvilje.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0