Livet som mamma är

Livet som mamma är verkligen underbart (inte alltid med för de mesta!)
När jag tänker igenom dom två sista åren i mitt liv så är de som natt och dag, verkligen natt och dag. En hel omvändning.
Från att ha bott hemma hos min mamma och syskon i en liten ort norr om Uppsala till att bo med en man i Stockholm!
Från att ha hyrt ett rum, till att äga våran egena lägenhet!
Från att ha druckit alkohol näst intill varje dag till att inte druckit på evigheter!!
Från att ha mycket folk kompisar/vänner runt om kring mej till att ha bara några enstaka vänner och så klart familjemedlemmar runt omkring mej!
Från att ha kunnat gå in i en affär och köpt de jag vill till mej själv och min någorlunda samal kropp utan att behöva tänka på varesig pris eller storlek, till att gå runt i mamma kläder!
Från att vara enbarnsmamma till att ganska snart vara tvåbarnsmamma!

Jag är så tacksam för allt detta och mycket mer (såklart)!

Jag är tacksam för alla dessa förändringar, dom alla har verkligen gjort mej och mitt liv så otroligt mycket rikare på kärlek och mening!

Jag älskar verkligen mitt liv och dom jag har runt omkring mej!!

Ha nu en underbar söndag!!

Xo Xo



Kommentarer
Postat av: IsaDora

Att skaffa barn verkar ju vara en av dom största förändringarna i livet... Och man ser det ju speciellt när du skriver upp vad som har ändrats! Härligt att du är så nöjd med livet och förändringarna som har kommit med på vägen, det är så det ska va!! :) Kram ♥

2010-04-18 @ 10:12:18
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag är så oerhört tacksam att just du är min dotter!! Du är en fantastisk mamma och lika fantastisk dotter! Jag längtar och saknar dig varje dag, och ser fram emot fler av dom förändringarna som du ger mig i livet!! Jag älskar dig!

2010-04-18 @ 19:28:42
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0