Hur ser erat

Hur ser erat kylskåp ut? Är den full med massor av magneter, "kom ihåg" lappar, teckningar, vykort, fotografier mm. (vilket jag kan tyckaär charmigt, till måtta :D) Eller är de ett naken syn?
Vårat kylsåp är naket sen vi började renovera, då bytte vi ut de gammla vita mot ett lite rundat stålfritt kylskåp. Men igår så satte jag upp två utav ultraljudsbilderna mitt på kylskåpet, jag reagerar lika irriterat varje gång jag snabbt tittar dit innan jag inser att de inte är fläckar (som de mycket lätt blir på just stålfritt) utan de är våran son! Då kommer leendet och lyckan!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Helena

Du har ju sett mitt kylskåp ;) Men jag har faktiskt rensat det nu och har allt "bös" på sidan av skåpet istället... Men ul-bilderna är ju så underbara! Ha dom kvar en liten stund till i alla fall! Kramis

2010-04-16 @ 16:19:32
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: helene

här är det ett fullkomment kaos på kylen..hehe.. barnteckningar, shoppinglistor, kort och andra grejer hänger där..hehe..

2010-04-16 @ 16:54:20
Postat av: Katarina

Efter att ha kollat på alla inredningsprogram, så är jag livrädd för att Simon & Thomas ska stå här utanför och bäva över min smak...så då tänkte jag vinna pluspoäng genom att inte ha NÅGONTING på kyl & frys, utifall dom kommer in!

Kram!

2010-04-17 @ 07:35:29
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0