Hade en jätte

Hade en jätte trevlig dag igår hemma hos Anette! Tack!
När vi kom hem så höll min sambo på att fixa på balkongen, han hade köpt trallplattor(heter de så?) som han la ut, han sågade, fixade och trixade. De fattades några plattor (trotts att man alltid köper extra tror man) så de blir att fixa de sista idag! Nu är de "mina" efterlängtade blommor som fattas sen är de klart där ute, jag precis vad jag vill ha...!

Idag ska vi hem till Dominika och Vincent, de ska bli trevligt. Hoppas vädret håller i sig så man kan vara ute en sväng i de vackra vädret! 

Ha de så bra så länge! 

Xo Xo 


Kommentarer
Postat av: IsaDora

Vad härligt att komma igång och få klart på balkongen! Jag har bara kommit så långt som att "rensat bort all skit" :)

Fast ska vänta tills den mesta pollen är över, våra utemöbler är ju ganska jobbiga att få rena eftersom det sätter sig in i alla springor...

Vad sägs om att träffas snart?? Grilla? :) var ett tag sen nu senast. Kram!

2010-04-28 @ 11:01:49
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0