En uträkning från

En uträkning från www.familjeliv.se :

Du är i vecka 17.
*Du har gått 16 fulla veckor och 2 fulla dagar (v16+2).
*Du är i 4:e kalendermånaden.
*Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
*Du är i trimester två.
*Beräknat förlossningsdatum Mån 13 sep 2010
*Du har 165 dagar kvar till beräknad förlossning.

165 dagar kvar, de är måånga dagar de!! Inte att jag räknar ner dom, men de va lite roligt att se!
Den 14/4 ska vi på UL (ultraljud) då får vi reda på mer exakta datumet för BF (beräknad födsel). Detta datum som är aktuellt nu är beräknat på ett tidigt UL, som gjordes i vecka 8. Då får vi förhoppningsvis oxå reda på könet! Spännande spännande!!
I början trodde jag att de va en kille, men juh mer tiden går desto mer blir jag mer övertygad om att de är en tjej. De känns precis som när jag väntade Adina. Plus att jag har fårr torr hud, finnar och jag är redan svullen. De sägs juh att en tjej "snor" mammas skönhet! Ha ha ha! You never know!

Vad tror ni att de är?

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Skövde

Jag tror du har en flicka i magen! Men ändå en grabb... eeeh, wierd - only I can understand what I ment there =D

2010-04-03 @ 20:47:34
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0