Vilken underbar helg

Vilken underbar helg jag haft! Delia kom till Sthlm i lördags, så vi gick på stan! Va så klart tvungen att ta henne till Ben & Jerry´s! Sen åkte vi hem hit för att kolla läget och dricka lite kaffe, men grabbartna jobbade för fullt så vi va bara i vägen, så vi åkte till Uppsala ist! Där vi bara umgicks och pratade, så otroligt mysigt hade vi! Tack Delia, du är en sann vän!!
På söndagen gick vi till mamma där va även min mormor! Vi blev "bjudna" eller ja, jag bjöd in oss på lunch och fika. Tack för en mysig söndag allihopa! Sen åkte jag hem vid 16 tiden. Borta bra men hemma bäst!








Nej, de är inte riggat, vi sitter likadant allihopa.... Ha ha ha!!!

Som bilderna bevisar så var helgen som sagt underbar!! 

Igår kom Maria hit efter sitt helgpass på Rosella (Viking Line) Tack Maria för att du kom hit! Uppskattar de så otroligt mkt!! Och tack för mjukis djuret och body´n!
Sen var de fika med en annan Mariah och hennes dotter Alicia, en tjej från mammagruppen. Riktigt trevligt! Sen gick vi till min underbara sambos jobb och hälsade på! Mysigt va de!

Nu ska vi göra oss iordning för denna kyliga höst dag!!

Ha en bra dag!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0