Rosa rosa rosa

Rosa rosa rosa är färgen på min nya dator!! Min underbara sambo gav men en ledtråd; De börjar på S och slutar på G. Hmm, såg, sarrong, snickers, sterling.... Men icke sa nicke En SamsunG!!!! En liten söt rosa dator som perfekt får plats i skötväskan om inte till och med min handväska! (måste ändå snart köpa ny så då ser jag till att den ska få plats!! hi hi hi) Fick även mobilt bredband!!! Tack tack tack älskling! Du är BÄST!

Igår hade vi en underbar dag, delar av min släkt och familj va här igår och firade mej, först va vi ut på en grekisk retsturang vid oss, (kommer aldrig mer att gå dit maten va hemsk, tyvärr... tre utav oss fick vänta med att få våran mat tills alla andra ätit upp, plus att den inte va klar.. usch, nej nu glömmer vi de) Sällskapet va underbart iaf!!  Sen gick vi hem till oss och fikade och hade de riktigt trevligt!
Fick pengar för att klippa mej och färga håret, tack såå jätte mkt! Jag och Johan har gjort så att vi köper dvd sammlingar till varandra så av honom får jag varje år "Vänner" och jag köper "Two and a half men" till honom, en rolig grej tycker jag!
Men inte nog med det så kommer min underbara svägerska in med ett otroligt fint kakfat som är fyllt med frukt och massor med godis! Du är juh för söt! Tack! 
Tack, som tog er tiden att komma hem till oss och fira mej! Hade som sagt en super mysig dag!




Bilden är snodd från mamma blogg, kom just på att bilderna från igår ligger på min nya dator! (De va för tidigt att använda den nu, ser nog lite dåligt så här på morgon kvisten)

Lägger upp bilder lite senare.

Ha en underbar dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0