Har haft min

Har haft min vän Hanna på besök. Hon kom igår vid lunchtid och åkte hem till Åland imorse, hade de super trevligt, igår gick vi på köpcentrummet i Liljeholmen, Hanna hittade ett par super fina skor bland annat. Sen hem för att laga middag, de är inte de lättaste med Adina vissa dagar. 
Men mätta blev vi till slut. Sen snackade vi en massa skit och kollade på film! (tv är juh värdelöst nu utan alla kanaler...) Tack för att du kom Hanna, har haft så mysigt med dej!

Adina har varit super grinig, gnällig och skrikig den senaste veckan, hon är trög i magen och de kliar i hennes mun. De är inte lätt att vara liten. Inte heller när man är mamma till en dam som nästan aldrig är nöjd, vad gör man när man inte kan hjälpa till?!? Måste hålla humöret uppe, måste ha tålamod.

Idag snöade de när vi gick upp och de snöar fortfarande, som tur är så smälter de när de når marken.
Idag blir de änu en slö/slapp dag, orkar inte hitta på nått. Ska försöka få lägenheten att se någorlunda fräsch ut och sen tvätta lite oxå!


Hanna!!


Så här ser de ut utanför mitt fönster just nu, burrr!


Hoppas att ni får en underbar dag, de ska jag ha!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0