Underbara sol

Undebara sol, åh va härligt de e med sol! Tänk vad stor skilland de gör att vakna upp när solen skiner än när de regnar och är grått ute. Helt otroligt! Just nu sitter jag ute på balkongen och äter frukost, har aldrig varit en frukost människa förut men nu är jag de. Mums! 
Bebisen höll mig vaken inatt, mellan ca 4.30 och 5.30 de va nästan så jag gick upp för att jag va så pigg men jag lyckades somna om igen (kan inte låta bli att tänka på min stackars sambo som vaknar va mitt snarkade, även fast han har öronproppar... Ha ha ha ha, stackarn). 
Tänker mycket på hur de ska vara att ha henne utanför magen, vaken. Helt obegripligt! Jag längar verkligen, hon får gärna komma idag om hon vill, hon är så välkommen så!!!
Idag kommer min tjejkompis Dominika hit igen med sin lilla grabb, ska bli trevligt. Ska äta lunch ihop lite senare, de ser jag fram emot.

Hoppas ni alla får en underbar dag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Johan Willind

Aa hon är verkligen välkommen!! Ska bli sjukt kul att bli morbror!!

2009-06-25 @ 18:04:50
Postat av: Katarina

Jaa,se till att kläcka ur henne NUUUU!!!! Jag vill lära känna henne..inte bara kolla på magen....!! Love you!

2009-06-25 @ 19:14:32
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jaa...tänk att du löd din mamma för en gång skull...du kläckde ju ut henne! Hon är underbar!

2009-06-27 @ 09:32:06
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: P

Hej hej! Hörde den glada nyheten. Grattis till er båda. Hoppas ni mår bra och att du kommer snabbt in i mammarollen. :) kram kram

2009-07-03 @ 20:58:47
URL: http://petraistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0