Solen skiner!

Solen skiner! Äntligen är den här, kollade på SMHI och de va inte länge solen skulle vara framme, men huvudsaken är att när jag vaknade imorse så sken skolen!! Underbart!
Jag ska börja med att förklara mitt inlägg igår ang bröllopsfetsen och den paralell jag drog mellan festen och reklamen. Reklamen slutar juh tragiskt, de jag menade var mer hur alkoholen påverkar en fest överhuvudtaget. De va verkligen inte i en negativ form som jag drog den paralellen. Festen va underbar och rolig inget annat än så!!! Så förlåt om någon läst och missupfattat mej.

Idag har jag haft semester i exakt två veckor, de e underligt hur fort tiden går.
Idag har jag och min sambo varit sambo´s i exakt ett år. De är inte illa va?! Va ett år går fort, då bodde han i en liten etta på 31 kvadratmeter, med ett litet kokvrå. Super mysig lägnehet, den gillade jag verkligen. Så de va där, i den lilla ettan som vårat gemensamma liv började! Låter lite romantiskt, ja det är de oxå. Nu när vi bor här i en lägenhet på 53 kvadratmetar så kan jag inte begripa hur vi fick plats i ettan. Och i den lägenheten hade vi en 120cm säng, det va riktigt mysigt tills jag började växa på bedden, nu har vi en 180cm säng och jag vaknade senast igår av att jag "rullat" mej över till "hans" sida. Inte nog med att han sover med öronproppar nu för tiden, men nu måste han vara på sin vakt så han inte blir knuffad över kanten. Ha ha ha. Stackarn.

Jag funderar på vad jag ska hitta på idag, mer än att städa. Nå, något lär man juh hitta på iaf!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0