Natti Natti

Natti Natti!
Åh vilken underbar dag jag har haft, har tagit de lungt hela dagen lyssnat på radio, läst tidingar, pratat i telefonen, sovit lite, städat och ätit en underbart god middag med min underbara! De blev grillad kyckling, grillad majskolv och kokt potatis. Åh va gott de va!
Ikväll va det säsongs premiär för allsång på skansen! Jag gillar verkligen allsång, denna sommar ska jag dit någon tisdag och kolla på genrepet sen hem och titta på de på tv. Det är så otroligt mycket folk där just för allsången.
Nej, nu ska jag lägga mej och titta lite på tv, sen bär de av till mitt natt jobb; dra stockar!

Sov gott!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag vill också kolla på allsången....!! ;-) Funkar A´s öronproppar?? Love you!

2009-06-24 @ 07:13:52
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0