Vet jag jag är gnällig

Vet att jag är gnällig och tjatig, men. Fy för att vara sjuk. Jag har knaprat alvdon idag och känner mej ändå sjuk, febrig, snorig och ont i halsen. Stackars mej!! :D

Adina är förkyld/sjuk igen, stackars henne. Undrar om vi smittar varandra. Min kära sambo mår heller inte bra. Men han kämpar sig igenom arbetsdagarna iaf, de tycker jag är tappert om något!

Ska snart ringa till vårdcentralen för att få kolla upp Adina, hellre vara på säkra sidan än den osäkra. För hon har varit dålig fram och tillbaka i en vecka nu, (hoppas att de bara är tänderna men som sagt den säkra sidan!!)

Ha en bra kväll!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Petra

Stackars er, hoppas ni blir friska fort nu!! <3

2009-12-17 @ 16:47:58
Postat av: Skövde

Man får klaga/tjata hur mycket man bara orkar när barna är sjuka. För som när man själv är sjuk så minns man inte ens hur det känns när de är friska!



Go strong bara!

2009-12-25 @ 19:28:11
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0