Oj vilken oväntad dag

Oj vilken oväntad dag de blev idag. De blev inget städa, packa. Min underbar vän Delia blev sjuk och va tvungen att åka till sjukhuset. Som tur är så gick allt jätte bra till slut ändå, vi åkte till Uppsala för att hålla henne sällskap och vara henne nära. När vi kom till ackis så hann vi bara vara där kanppt 30 minuter innan hon fick gå hem. Så vi har spenderat dagen hemma hos Delia. Super mysigt har vi haft! Nu har vi verkligen fiart alla advent med varandra, me like!! Är så otroligt glad över hur något som kunde ha gått riktigt illa ändå gick så bra till slut med henne.


Adina och tia Delia <3

Nu håller jag på att packa allt som ska med till Dalarna, de är inte lite vill jag lova. Ha ha ha ha alla kommer nog att höjja på ögonbrynen när de får se all våran packning!
Snart ska jag sluta packa och fixa och sen lägga mej så får jag fixa resten imorgon.

Ha de så bra så länge!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0