Jag är sjuk

Jag är sjuk och inte bara i huvudet utan i kroppen oxå. Hade feber i morse, va helt slut i kroppen, sov en sväng med Adina på morgonen sen igen mitt på dan, då sov jag säkert en timme, så skönt att kunna sova med henne. Hon är ganska pigg och kry nu, lite rinnig näsa bara men sen så är de inget mer. Så skönt. Hade nog inte klarat av att ta hand om henne om hon va gnällig och febrig idag...

Vilket underbart väder vi har här i Stockholm, de är så mycket snö ute. Jag älskar de! De har inte varit så kallt idag men imorgon ska de tycligen bli kallare. De betyder att snön får stanna ett tag till iaf!

Va ut till affären idag, då blev de premiär åket i sitt delen och första gången Adina såg snö! De gick jätte bra, hon brydde sig inte alls om snön (vilket jag inte räknat med heller, hon är för liten) Men hon är så söt, hon ser så liten ut i vagnen nu.




Nu ska vi kolla på Bridget Jones dagbok! Den är så bra, pinsam men bra!

Ha en mysig kväll!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Krya på dig!! Älskar dig!

2009-12-16 @ 06:36:39
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0