En riktigt mysig

En riktigt mysig lördag har vi haft idag, mamma kom hit vid lunch. Så vi har bara varit här hemma och haft de mysigt! De är så trevligt med besök! Johan kom hit vid åtta tiden, så imorgon bär de av till Uppsala, först på frukost hos Willind´s och sen blir de andra advents mys hos underbara Delia! De tycker jag ska bli mysigt, vi hade första advents mys förra helgen. Så nästa borde vi nästan oxå ha, tycker jag. Traditioner vill jag skapa för Adina(för oss med så klart och just denna gillar jag, jag älskar verkligen julen), tänk så mysigt att varje år få fira advent med tia Delia!

Här kommer de lite bilder från idag!


Sitter på pappas axlar!


Mormor sjunger ´imse vimse spindel´, de va spännande!


Försöker härma mormor´s rörelser!!! Gillar tuppkammen!!

Nu ska jag sappa igenom alla kanaler, de e så otroligt många. Runt 70st. Har alla canal+, tv1000 osv. Är så nöjd!

Hoppas att ni alla får en underbar kväll och ensuper mysig andra advent imorgon! De ska vi ha!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0