Söndag i Uppsala

Söndag i Uppsala ensam hos bror och hans fru. IsaDora är på jobbet sen kl 9 i morse, Johan är hemma hos oss i sthlm! Grabbarna hade en grabbdag igår, så vi tog oss till Uppsala för att hänga me tjejerna! Tobias och Jennifer kom till oss redan i fredags kväll, vilket va mysigt att få träffa dom båda. Jennifer följde me mej till Uppsala, där hon i sin tur träffade sin syster för en syskon dag! Jag och Adina gick till Delia en sväng, blev bjuden på lunch, pasta me ostsås, mums! Trevligt va de att få umgås lite, nästa gång blir de en längre visit! Sen träffade vi upp mamma (som jobbar extra som personligassisten så brukaren som dom kallas var självklart oxå med!) vi gick hem till mor och fika, glass och inte vilken glass som helst gott folk utan ben & jerry's! Sen kollade vi lite på kort när jag va liten, i Adinas ålder! Lite kul att se, men som jag skrivit tidigare så är de svårt att få bra bilder! Ska scanna in nån dag och visa er om ni ser likheter! Vid kl 18 slutade Isadora jobbet så då gick jag ner på stan igen för att möta upp henne, vi åt middagen på mc'donalds. Sen promenerade vi hem hit! Gick förbi Willy's på vägen. Sen kom mamma och hon hade köpt me sig sushi från vårat favoritställe sommarro i eriksberg! Tack!!! De e konstigt, hur mätt man än är så går alltid sushi ner! Så gott! Hade en riktigt mysig dag! Och mysig kväll. De va längesen man låg i en säng och prata tjejsnack tills man somnar, hi hi! Nu sitter jag i soffan och bloggar från mobilen, coolt! Men jag hittar inte hur man centrerar texten, men men. Nu ska jag snart göra mej iordning för att träffa mamma igen! Vi ska kolla kläder, behöver köpa en jacka, hoppas jag hittar en idag! De är så mysigt att umgås me mamma! Ha en bra dag allihopa! Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh mys!!! Hör av dig nästa gång du har vägarna förbi Uppsala, vore mys att träffas en snabbis. kram

2009-09-01 @ 22:22:16
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhh mys!!! Hör av dig nästa gång du har vägarna förbi Uppsala, vore mys att träffas en snabbis. kram

2009-09-01 @ 22:23:38
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0