Lite om allt och inget!

Lite om allt och inget!

Har haft en super bra helg, fredagen va vi hemma och myste lite! Lördagen bar de av till Uppsala där vi träffade min sambo´s barnsomsvänner. Vi åt lunch på max, sen gick vi tjejer en sväng på IKEA. Grabbarna kollade in lite bilar blandannat. De va supert trevligt att träffa dom igen!

Sen på kvällen blev de kräftskiva hos Willind´s!! De är såå gott med kräftor, men IsaDora hade gjort en paj som lite tilltugg till kräftorna, hmm, jag åt mer paj än kräftor! Mamma och Tobias va med oxå, mysigt hade vi verkligen!  Sen gick vi ner på stan för att kolla in alla raggarbilar, de va Amarican Car Show! De finns verkligen colla bilar!
Vi hann förbi Delia en snabbis oxå innan vi åkte hem till Johan och IsaDora för att sova.
Söndagen blev en mysdag de me!

Igår va IsaDora hit, vi åkte ner på stan en sväng, va juh bara tvungen att lura med henne till Ben & Jerry´s. Har ni möjlighet att ta er till Gamla Stan i Stockholm så titta in och ät glass där säger jag bara! De är verkligen hur gott som helst! Tack för en mysig dag!!

Idag blir de att bara vara hemma och ta de lungt, ska städa lite och försöka få de fint här hemma!! Längar redan tills min underbara älskling kommer hem, de är lite lång tråkigt på dagarna, speciellt när vi bara är hemma och "slappar".

I morgon minns jag inte om jag hade något planerat, men Torsdagen is the big day; Min underbaraste, bästaste vän Maria kommer hit!!!! Har inte träffat henne på 6 månader och då blev de en snabb fika på ca 1 timme bara. Nu ska vi få umgås lite längre än så iaf!!! Ska få träffa henne syster oxå. De ska bli mysigt att få träffas, jag längar verkligen!

Ha en bra dag allihopa!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Skövde

I övermorgon vid den här tiden sitter vi kanske å lunchar!!!!

2009-08-25 @ 12:38:57
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0