God Morgon!!

God Morgon!!
De är Söndags morgon, de är grått utanför mitt fönster, vinden susra, liksom tränger sig in genom listerna med ett susande ljud. Adina ligger och försöker somna i vagnen som jag medans jag skriver med en hand, drar vagnen fram och tillbaka över datasladden med den andra. Jag har min kaffe kopp precis brevid mej och en stor fin skål (min älskade rosa kosta boda skål) som är fylld med m&m´s i alla olika färg glada färger. Jag är så sugen på att bara kasta i mej dom, skita i min frukost och äta m&m´s istället. -men jag vet att tar jag en så ryker alla, då menar ja även dom som ligger kvar i påsen i de så kallade "godis skåpet" oxå, som är så väl fyllt för min underbara sambo har varit på kryssning, så de finns inte bara dom färg glada kulorna där utan massor som lockar, bland annat Marianne´s , Toblerone (vanlig mjölk choklad och vit!!!) djungelvrål och lite annat smått och gott! Nå vad drar vi för slutsats av de här??
Jo, Ehlin har blivit en skåpråtta!!!
Våran lägenhet är så att man kan gå runt runt, genom köket till vardagsrummet, från vardagsrummrt ut till hallen och från hallen in till köket igen! Så när Adina varit skrikig (minst sagt skrikig) så går man med henne runt runt, och för att trösta mig mellan varven så blir de en ruta mmm; marabou (men nu finns de juh m&m´s oxå )!! Så ibland kan jag gå nått extra varv, så hon somnar ordentligt, om ni förstår vad jag menar!!! :P


 Nej nu ska jag försöka sova lite, som resterande i huset!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

MMMmmm va gott!! Spar lite till mig också! ;-)

2009-08-16 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0