En gång i månaden är mitt sötsug på max, i...

img_2459 (MMS)

En gång i månaden är mitt sötsug på max, igår blev de kladdkaka och imorse gjorde jag cornflakes kakor!  Gott, snabbt och enkelt!!  Gör så här: 150 gr smör 2 dl socker 2 dl ljus sirap 6 msk kokao 3 dl kokos/havregryn (välj själv, jag tog kokos!) 7 dl cornflakes  Värm allt förutom kokos/havregryn och cornflakes i en kastrull låt de koka ca 2 minuter sen rör i resten! Portionera upp i bullformar och in i kylskåpet! Lycka till! Xo Xo


Kommentarer
Postat av: helene

Jum. gissa vad jag ska laga till helgen :D <3

2011-05-04 @ 21:55:19
Postat av: Lenitha

Ska testa detta nu men har inga cornflakes.. så testar med musli utan frukt:P

2011-05-10 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0