Vardagen rullar

Vardagen rullar på här hemma! De går bättre och bättre för Adina på dagis, så de känns verkligen skönt! Hon börjar kl 10.00 så jag kan lämna henne inne ist för ute och hämtar kl 15.00!

Idag står de vardagssysslor på agendan, tvätta, städa osv!

Jag träffade en mamma till en grabb som är lika gammal som Douglas här om dagen, jag frågade vad och hur mycket han äter på dagarna, hon berättade att han äter tre ggr om dagen (alltså fast föda!!) oj oj oj tänkte jag, så nu har jag gett honom mat en gång och gröt en gång. Med Adina träffade jag jämngammla barn hela tiden men nu träffar jag ingen som har en jämngammal med Douglas, så jag ligger verkligen efter!!! Ha ha ha!
Man ska inte gämnföra men ändå, lite koll måste man juh ha, eller hur!!

Nu ska jag ta tag i dagen, fånga dagen!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0