Jag har fått en

Jag har fått en uppmaning att berätta 8 saker om mej själv som jag tror ni inte vet...!
Hmm, de blir lite svårt tror jag, vissa utav er vet mycket om mej och några typ inget!!

Men ok, jag försöker! 

1 Har tränat boxning

2 Jag har aldrig gått på dagis, då min mamma varit dagmamma

3 Har gått på Livets Ord's skolan som liten

4 Min pappa dog när jag va 9 år

5 Jag har ingen barndomskompis som kompis idag (tror de beror på att jag flyttat från stad till stad)

6 Sommaren 2009 blev vi rånade på mitt jobb (svensk pantbelåning/sefina), de va jag som stod i kassan och fick pistolen mot mej

7 Avskyr ananas, färsk som konserverad

8 Jag har alltid en oöppnad leverpastejs förpackning i kylskåpet, älskar leverpastej!

Så de va juh inte så svårt!! Ha ha ha, fick till och med ta bort några juh!

Ha en bra dag!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Delia

Jag måste verkligen känna dig för jag visste allt det du skrev :)

2011-03-31 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0