Känner för en

Känner för en fin bön just nu:
Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden.
Hur svårt ska de behöva vara??
Jag saknar, verkligen VERKLIGEN saknar min pappa just nu, ooooo jag skulle kunna göra mycket för att få en kram av honom. En kram som varar tillräckligt många sekunder för att jag ska kunna känna lugnet och tryggheten som bara en förälder kan ge. Känna kärleken en far har till sin dotter, fråga mej inte varför jag känner för att få just den känslan just nu, de bara är så....
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag tror han går vid din sida varje dag. Vilken fin bild på er, man ser verkligen att bebisen är du! Stor kram till dig, du är en fantastisk mamma och person!

2011-06-13 @ 15:42:50
Postat av: Patrik

Det var mig allt en söt liten bebis bredvid den där bergsgorillan! :P

2011-06-13 @ 16:00:30
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-13 @ 16:18:28
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Delia

<3 <3 <3

2011-06-13 @ 16:41:06
Postat av: helene

<3 kram på dig gumman. saknar dig!! <3

2011-06-13 @ 18:19:53
Postat av: milla

Ibland får man i stället glädjas och ta vara på den föräldern som finns kvar.live today way wait??

2011-06-14 @ 17:27:26
Postat av: Ehlin

Först och främst: grymt onödig kommentar, sen står de klart och tydligt en fars kärlek till sin dotter, tror även du är medveten om att det finns en skillnad!??

Men fear enough, alla har rätt till en åsikt

2011-06-14 @ 20:23:52
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: camilla

oj---inget illa menat med mitt inlägg!!!Men jag lever också med bara 1 förälder.och har insett att när även min pappa går bort skall jag inte ångra allt jag inte sagt till honom.därför uppskattar jag honom här och nu....sorry om du tog åt dej på fel sätt!!!Lev väl och var rädd om dej och dina nära och kära.Peace

2011-06-15 @ 21:16:29
Postat av: Petra

Åh vilken fin bild, förstår verkligen att du saknar att ha din pappa! Jag är säker på att han tittar på er varje dag och känner sån enorm stolthet över sin Ehlin och sina barnbarn. Kramar om <3



2011-06-17 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0