De är verkligen

Det är verkligen märkligt hur olika ens egna barn är varandra! Adina hade kolik dom tre första månaderna och Douglas bara sov och åt (knappt sket!!)
Adina sov max tre ggr per dag och då sov hon max 45 minuter, medan Douglas kan sova tre timmar i sträck utan problem! Helt makalöst!
Just nu väntar jag på att han ska vakna så jag hinner mysa lite med honom innan de är dags att gå och hämta hem våran fina prinsessa! Han har sovit sen elva och klockan är nu halv två...!
Jag ska inte försöka beskriva kärleken till ens barn, de går verkligen inte att förstå om man inte har egna barn, så enkelt är de! Men guuuud va jag älskar dom! Jag älskar min underbara kille (som oxå är med på ett hörn, jag menar utan honom hade vi aldrig haft dom hos oss!!!:P)!
Jag älskar verkligen mitt liv, jag känner att jag sakta men säkert börjar komma tillbaka efter alla hormoner och alla förändring som vi varit med om dom senaste 20 månaderna (eller ja två år och några månader om man räknar från när jag blev gravid första gången i september 2008) och då är de inte bara graviditeter och barn utan även alla relationer som förändras!
Det är en lång väg kvar tills jag är varm i mej själv, hittar mej själv igen men som sagt en bra bit på vägen har jag kommit iaf och det är jag grymt tacksam för!
Är så tacksam för min man, tack för allt du gör för mej baby och tack för att du står ut med mej! Du är BÄST!!
Nu ska jag dricka kaffe och ladda för promenaden till dagis!!
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0