Är och kollar in onepiece!! Xo Xo

img_6708 (MMS)

Är och kollar in onepiece!! Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Iris

Och tänk för att jag vet att till och med du kommer att köpa en sån till slut! ;)

2011-04-27 @ 21:41:53
Postat av: IsaDora

Dom måste ju vara hur sköna som helst! När vi åkte till Egypten så hade en killen i check-in kön framför oss en sån som du tagit kort på i grå/blå! Fast jag skulle nog bara traska runt i det hemma, om jag hade en ;)



Du jag undrar förresten om det bara är jag som inte ser någon "inläggsmeny" som du hade förut? Jag kan inte heller gå och kolla tillbaka på gamla inlägg.. Finns ingen "Äldre inlägg knapp" för mig. Är det meningen att det ska va så? Tycker det är kul att bläddra tillbaka :) Kram!

2011-04-28 @ 01:37:09
Postat av: Ehlin

Jag skulle heller aldrig gå runt offentligt med den isf! Men tror inte jag köper nån, dom e ganska dyra oxå!!

Jag får fram dom om jag uppdaterar sidan, vet inte hur jag ska fixa det, på datorn ser jag de men nästan aldrig på mobilen, om jag inte uppdaterar sidan....!? Men jag ska försöka fixa det!! :D

Kram

2011-04-28 @ 06:18:59
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0