Dom säger att

Dom säger att man blir mindre uppstressad och lite lösare i "reglerna" med barn nummer två. Men jag har inte märkt av någon speciell skillnad än, de kommer nog, med däremot så har han fått smaka på olika saker. Jag menar varför låta honom vänta tills han är 4 månader och då börja med potatis sen majs osv. Adina bjuder mer än gärna lillebror på både de ena och de andra! Just nyss körde hon upp en leverpastejs macka i munnen på honom!! Ha ha ha ha!
Hon är så rolig!
Idag ska hon och jag ha egentid! Det tror jag är viktigt, för oss båda! Hon behöver min fulla uppmärksamhet och kärlek utan att behöva anpassa sig till lillebror ibland!
Ha en bra dag!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Egen tid är supermysigt! <3

2010-11-08 @ 13:33:43
Postat av: Ulrika Pettersson

Leverpastejsmacka...jo det är ju gott. Snällt att dela med sig. Har hon provat med ätticksgurka på? Det tror jag lillebrorsan skulle gilla.

2010-11-13 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0