Buhu, stackars

Buho, stackars mej och Adina! I natt har jag legat med feberfrossa, trodde jag skulle dö ett tag (skämt å sido)! De va verkligen länge sedan jag var så här dålig, eller så känns de extra mycket när man har två barn. Men efter nattens bravader känns det som att nu kan de inte bli annat än bättre!
Adina är snorig och hostig, men pigg och glad! Grabbarna verkar ha klarat sig *peppar peppar*!
Nu är Adina och hennes underbara pappa på äventyr ute på Lidingö, så jag ska passa på att vila mej lite!
Juste, när ska man börja julpynta, de är juh bara en vecka kvar idag tills första advent, hur gör ni?
Jag har hittat en STOR stjärna (en såndära i papp som va poppis på typ 80/90- talet) som jag vill köpa och ha i vårat vardagsrums fönster! Funderar på att köpa den i veckan, isf ska jag ta kort och visa er!
Nu ska jag klunka i mej lite mera kaffe!
Ha en mysig söndag!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har gjort det till tradition att pynta på själva 1:a advent! Då dricker vi glögg och äter pepparkakor och sätter upp stakar och gardiner ;-) Men det är inte fel att börja redan nu tycker jag... Miss you, love you!

2010-11-21 @ 11:56:41
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: jennie melander

krya på dig underbara kusin!! älskar dig <3<3

2010-11-21 @ 11:59:34
Postat av: Kjellbettina

Very informative...God Bless

2012-01-31 @ 11:52:22
URL: http://kjellbettina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0