Morgonstund har

Morgonstund har guld i mun! Adina somande tidigt igår, så jag va medveten om att hon kommer vakna tidigt, men 05.00 känns lite väl tidigt. Men lika glad och mysig är hon för de så de är bara att gilla läget!
Så nu sitter jag här men en kopp kaffe, vad vore livet utan kaffe?
Idag ska de tvättas, de går för långt mellan mina tvätt tider, så nu är de överfullt igen, men lika skönt är de när allt är klart och doftar gott. Städa ska jag oxå göra! Så en skön hemmadag väntas, spricker vädret upp så blir de självklart en tripp till lekkparken :D

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag undrar vad jag ska skylla på då... När jag vaknar INNAN väckarklockan och går upp nästan samtidigt?? Love you!

2010-05-05 @ 06:58:46
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0